Preinscripción escolar 2025-2026

Información para la preinscripción de familias nuevas o las que cambian de I2 a I3

CALENDARI

El Departament d’Educació ha publicat les dates per realitzar les preinscripcions per al curs 2025-2026:

  • Educació Infantil i Primària: del 12 al 26 de març.
  • Educació Secundària Obligatòria (ESO): del 14 al 26 de març.


Podeu trobar AQUÍ l’enllaç per realitzar la preinscripció de manera telemàtica.


La preinscripció només l'han de fer els alumnes que canvien de centre, o de I2 a I3. La resta NO CAL.


La preinscripció s’ha de fer telemàticament, però qui tingui dificultats pot venir a la secretaria de l’escola i l’ajudarem a fer-la.


Abans de començar el procés, cal saber:

  1. Codi de l'escola: INSTITUCIÓ IGUALADA (codi de centre 08040266) [email protected] / 938029877
  2. Per la preinscripció caldrà informar de l’IDALU o RALC, que us han donat a l'escola de procedència.
  3. Sistema de puntuacions pel curs 2025/2026. AQUÍ
  4. Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  5. És important fer la preinscripció dins del calendari establert, ja que fora de termini us faria perdre tots els drets d’adscripció, és a dir, que podrieu quedar-vos sense plaça.


DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

(Cal presentar-la tota digitalitzada en el moment de la preinscripció: llibre família, DNI, doc. acreditativa...) Si faltés alguna documentació es pot tornar a accedir a la sol.licitud, anar a l’apartat corresponent i penjar-la.

  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet).
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Fotocòpia targeta sanitària.


TIPUS DE SOL·LICITUD

  • Tipus 1: Electrònica (es necessària la identificació digital: idCat Mòbil, Cl@ve, T-CAT o DNI electrònic)
  • Tipus 2: En suport informàtic (si no tens identificació digital)


T'AJUDEM?

La Institució Igualada posa a la vostra disposició un SERVEI DE SUPORT per tal que pugueu venir presencialment i us ajudarem a tramitar-ho tot.

També podeu consultar les FAQS sobre la preinscripció. Clica aquí

Noticia
Artículos relacionados